مشاوره مدیریت کسب‌ و کار

Business Management
Consulting

چرا به مشاوره مدیریت کسب‌ و کار نیاز دارید؟

نقش یک مشاور کسب‌ و کار را می‌توان همانند تحلیلگر تیم‌های ورزشی تصور نمود. افرادی که خارج از میدان رقابت ایستاده‌اند اما با نگاهی موشکافانه، دقیق و چندبعدی همه مسائل را زیر نظر دارند. آنان به خوبی نقاط قوت و ضعف رقبا را تشخیص می‌دهند؛ و همچنین در تدوین استراتژی نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. ازاین‌رو تفاوتی نمی‌کند کسب و کار شما در چه مرحله‌ای قرار دارد. شاید شما به عنوان یک مدیر، در حال تغییر ساختار خدماتی خود مبتنی بر خواسته و نظرهای مشتریانتان هستید؛ و یا اینکه می‌خواهید چالش‌های مرتبط با فرایندهای داخلی خود را به درستی شناسایی نموده و سپس بهبود بخشید. به بیان ساده مشاوران می‌توانند در شرایط گوناگون و نا آشنا، روشنی‌بخش راه کسب و کار شما باشند. آن‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن تمامی موارد همچون فرصت ها، تهدیدات، نابسامانی‌های عملکردی موجود و بسیاری موارد دیگر، به مدیران کمک کنند تا کسب و کار خود را با شرایط پویای بازار امروز سازگار سازند. یک مشاوره مدیریت کسب‌وکار می‌تواند با واکاوی در تمامی فرایندهای سازمانی، مشاهده‌ی و بررسی داده‌های موجود  و همچنین با اتکا بر دانش، تجربه، تخصص و قدرت تحلیل خود، کسب‌وکار شما را سریع‌تر، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر به موفقیت و پیشرفت برساند

مشاوره مدیریت

دلایلی که به شما نشان می دهد چرا باید مشاوران
مدیریت کسب و کار را کنارتان داشته باشید

نیازی نیست انرژی تیم و نیروی انسانی خود را صرف پروژه‌هایی کنید که ممکن است تنها یک یا دوبار در سال اتفاق افتد.

استخدام نیروی جدید، آموزش آن و پرداخت حقوق ماهانه هزینه مالی و زمانی زیادی برای سازمان شما به همراه خواهد داشت.

کارمندان داخلی سازمان‌ معمولا به دلیل مشغله‌های زیاد کاری زمانی برای عارضه‌یابی ندارند و یا به دلیل برداشت و سابقه خود در سازمان دچار قضاوت‌های شخصی برای تشخیص صحیح مشکلات می‌شوند.

مشاوران مدیریت کسب‌وکار به دلیل انجام پروژه‌های متنوع در سازمان‌ها و واحدهای صنعتی، با فراز و نشیب‌های حوزه‌های کاری مختلف آشنا هستند و تجربه و تخصص بیشتری در شناسایی مشکلات سازمانی و ارائه راهکارهای موثر برای حل آنها دارند.

مشاوره مدیریت

مشاوره بر مبنای خلق ارزش
راهکار اک‌تک برای مدیریت کسب‌ و کار شما

در دوران کنونی، موارد بسیاری همانند ناپایداری شرایط حاکم بر کسب و کار، رشد فزاینده‌ی دانش و فناوری، تغییر رفتار و خواسته‌های مشتریان، کمبود نیروی انسانی کاردان و بسیاری موراد دیگر ممکن است مدیران یک سازمان یا شرکت را با چالش‌های ریز و درشت بسیاری مواجه کند. از سوی دیگر در این بازار پر رقابت، سازمان‌ها و کسب‌ و کارها برای بقا می‌جنگند و راهکارهای نوین مدیریت، در این موضوع بسیار راه‌گشا خواهد بود. شرکت اک‌تک تکنولوژی کیش با محوریت قرار دادن راهکارهای نوین مبتنی بر شرایط هر کسب‌ و کار تلاش می‌کند نگرش سازمان‌ها را در راستای افزایش بهره‌وری سازمانی، ایجاد شفافیت، نهادینه‌سازی ابزارها، استانداردها و راهکارهای نوین اطلاعاتی تغییر دهد و با کسب‌ و کارها در مسیر شناسایی گلوگاه‌ها، انتخاب و به‌کارگیری صحیح راه‌حل‌های مدیریتی همراه باشد.

تیم مشاوران کاردان و کارآزموده شرکت اک‌تک در زمینه‌ی مدیریت کسب‌ و کار، در طول حیات کاری سازمان یا کسب‌ و کار در کنارتان هستند که اولویت‌ها و اهداف شما تحقق یابد، میزان پیشرفت شما با دقت تمام سنجیده شود، بحران‌های پیش‌رو به موقع شناسایی گردد و سپس رفع شود و در نهایت کسب‌وکار شما در مسیر مطمئن و پایداری قرار گیرد.

نکته قابل توجهی که لازم است در اینجا به آن اشاره شود تفاوت میان مشاوره و اجرای راهکار است. تیم‌های مشاوره مدیریت کسب‌وکار الزاما اجرا کننده راهکارهای پیشنهادی از سمت خودشان نیستند. در این میان ممکن است ادامه فرایند مشاوره اک‌تک به سه صورت زیر ادامه یابد:

پیاده‌سازی و اجرای راهکارهای پیشنهاد شده از سوی مشاوران، توسط تیم فنی و تخصصی شرکت اک‌تک انجام گیرد.

شرکت مشاور مدیریت اک‌تک واسط ارتباطی سازمان شما و شرکت‌های تخصصی پیاده‌سازی و اجرای راهکارهای سازمانی شود.

تصمیم‌گیری در مورد نحوه پیاده‌سازی راهکارهای پیشنهاد شده به سازمان شما سپرده شود.

گام‌هایی که در این مسیر همراه شما هستیم

آنچه شما از مشاوره مدیریت کسب‌ و کار به دست می‌آورید

پویایی و چابکی در فرایندهای سازمانی

حذف کاغذبازی و بروکراسی‌های اداری

تغییر بنیادین در سیستم‌ها و فرهنگ سازمانی

تبدیل کردن چالش‌ها به فرصت‌ها

شناسایی سرمایه‌های پنهان سازمان

کاهش ریسک و هزینه‌های سازمانی

ایجاد زیرساخت‌های غنی و قابل اطمینان

شناسایی پیشگیرانه بحران‌ها

خدماتی که می‌توانید برای حضور موثر در بازار پررقابت
از مربیان و مشاوران اک تک دریافت کنید


ارتباط با تیم مشاوران اک تک

جهت دریافت مشاوره، حوزه تخصصی مورد نظر خود را انتخاب و سپس شماره تماس خود را ثبت نمایید.