ارزیابی عملکرد کارکنان

اهداف استراتژیک ارزیابی عملکرد

این مقاله را منتشر کنید...

یکی از چالشهای اصلی مدیران این است که چگونه می توان پی برد هر کدام از نیروهای سازمان چه عملکردی داشته اند و طبق آن برای پاداش یا آموزش افراد برنامه ریزی شود. تشخیص اینکه چه معیارهایی برای ارزیابی عملکرد  هر فرد با توجه به تخصص و واحدی که در آن مشغول به فعالیت است در نظر گرفته شود،کار ساده ای نیست؛ در این وبینار سعی شده است چالش های مطرح شده مورد بررسی قرار گیرد. به گونه ای که با تعریف شاخص های کلیدی عملکردی (KPI) درست و ارزیابی کارکنان بر اساس آن، بتوان در جهت تحقق اهداف استراتژیک ارزیابی عملکرد پیش رفت.

ارزیابی عملکرد کارکنان

اهداف استراتژیک ارزیابی عملکرد کارکنان

تجربه سازمانهای هاي موفق نشان مي دهد تعيين اهداف استراتژيك عملكرد، ارزیابی عملكرد، جمع آوري و آناليز داده هاي عملكرد و بكارگيري اين داده ها، در جهت بهبود عملكرد سازمان با رويكردي سيستماتيك، يك اصل بسيار مهم برای رسیدن به موفقيت می باشد.

از انجایی که نقش و اهمیت سرمایه انسانی برای رشد و تعالی شرکت ها و مؤسسات در فضای کسب و کار امروزی بر کسی پوشیده نیست، تعیین اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد بر مبنای آن، به منظور کنترل کارکردهای مدیران، پاداش دهی و ایجاد انگیزه در افراد امری الزامی می باشد و اين همان مديريت عملكرد در سطح خرد و كلان است.

نظارت مستمر ، روشمند و علمي بر عملكرد افراد در همه سطوح مبتني بر الگوها و استاندارد هاي تعريف شده و بدون سوءگيري هاي غير فني يكي از علل موفقیت در سازمانهای پیشرو است. علاوه بر آن براي برخورداري از يك سازمان كارا و اثربخش، كاركنان بايد در راستاي تحقق اهداف سازمان فعالیت كنند. نظام مدیریت عملکرد به دنبال ایجاد شرایطی برای کسب اطمینان از دستیابی سازمان به سمت موفقیت است.

سرفصلهای وبینار ارزیابی عملکرد کارکنان

  • اهداف ارزیابی عملکرد
  • دلایل اندازه گیری عملکرد
  • چالش های پیش روی ارزیابی عملکرد
  • ویژگی های یک نظام عملکرد خوب
  • مزیت ارزیابی عملکرد برای مدیران و کارمندان
  • بررسی ارزیابی عملکرد 360


ارائه دهنده وبینار:

ارزیابی عملکرد کارکنان

دکتر مهدی نصر اصفهانی، مشاور و استاد دانشگاه در حوزه منابع انسانی

تاریخ برگزاری: یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۰

برای دانلود فایل ارائه روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل ارائه   

 

شرکت اَک تِک تکنولوژی بعنوان یک شرکت مطرح و باتجربه در زمینه مشاوره مدیریت منابع انسانی، در جهت ارزیابی عملکرد کارکنان همراه شما خواهد بود.   

ارتباط با مشاوران اک تک


مقالات مرتبط

مشاوره توسعه کسب و کار
وبینار

وبینار خدمات مشاوره توسعه کسب و کار

در شرایط رقابتی عصر حاضر که زمان بعنوان مسأله ی حیاتی مطرح می باشد، مشاوره توسعه کسب و کار با واکاوی تمامی فرایندهای سازمانی، مشاهده‌ی

داشبورد مدیریتی
هوش تجاری

داشبورد مدیریتی چیست؟

داشبورد مدیریتی چیست؟ داشبورد مدیریتی یا داشبورد استراتژیک، وظیفه‌ی ارائه‌ی اطلاعات ضروری گرافیکی را به مدیران اجرایی برعهده دارد که با مشکل محدودیت زمانی مواجه