پیاده‌سازی سیستم جامع
مدیریت منابع انسانی (HRM)

به‌جای خواندن گوش دهید...

راهکار جامع مدیریت منابع انسانی
Human Resource Management

از آنجا که ترکیب نیروی انسانی در یک سازمان یا شرکت دستخوش دگرگونی‌ها بسیاری در طول زمان می‌شود؛ می‌توان گفت که مدیریت منابع انسانی (HRM) نقشی مهم و حیاتی را در رشد مثبت یا منفی هر سازمان ایفا می‌کند. در فلسفه‌ نوین مدیریت منابع انسانی، شغل به‌عنوان یک تخصص و مهارت که با منافع تمامی واحدهای سازمان در ارتباط است؛ در نظر گرفته می‌شود. ازاین‌رو می‌توان هدف اصلی مدیریت منابع انسانی (HRM) را کمک به عملکرد بهتر سازمان، برای نیل به اهداف سازمانی و افزایش بهره‌وری دانست.

ولی در این میان نباید از نقش مدیران منابع انسانی که سکان‌دار فرایندهای سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت بر انجام درست کارها هستند؛ غافل شد. مدیرانی که وظایف و شرایط کاری هر یک از آن‌‌ها با توجه به ابعاد سازمان یا شرکتشان با یکدیگر ناهمسان است.

در چنین شرایطی برای انجام امور کاری همچون سازگار نمودن شرایط استخدام با چهارچوب‌های سازمان و تحلیل چگونگی مشاغل، شناسایی، برگزیدن و چیدمان نفرات مناسب، طراحی برنامه‌های مرتبط با نفرات جدید، طراحی سیستم‌های محاسبه حقوق و دستمزد و بسیاری موارد دیگر وجود یک سیستم اطلاعاتی نوین، منعطف و جامع، از نیازهای اصلی سازمان‌ها و شرکت‌هاست.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی اک تک

ماژولهای اصلی سیستم جامع مدیریت منابع انسانی شرکت اک تک  عبارتند از:

1- ماژول پرسنلی 

2-  ماژول تسویه حساب 

3- ماژول جذب و استخدام

4- ماژول حقوق و دستمزد

5- ماژول تشکیلات و چارت سازمانی

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار دهید؛
اکنون با مشاوران کسب و کار اَک تِک همراه شوید.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی اک تک

سیستم‌های HRM؛
پاسخی برای نیاز مدیران منابع انسانی

امروزه در سازمان‌ها و شرکت‌های پیشروی دنیا به‌منظورِ رصد مشکلات و حفظ بهره‌وری نیروی انسانی، از روش‌ها و متدهای بسیاری استفاده می‌شود. که در این میان می‌توان به استاندارد نوین 34000 اشاره کرد. این استاندارد در گام نخست به آسیب‌شناسی یکپارچه و هماهنگ فرایندهای منابع انسانی می‌پردازد. و در گام پسین اثربخشی فرایندهای موجود را بررسی می‌کند.

گفتنی است، سیستم جامع نرم افزار مدیریت منابع انسانی شرکت اَک‌تِک تکنولوژی با توجه به قوانین استاندارد 34000 مدیریت منابع انسانی و بر پایه‌ی معماری لایه‌ای به صورت ماژولار توسعه یافته است. این سیستم با دارا بودن محیط کاربری ساده و به‌روز، می‌تواند خود را با شرایط پیچیده‌ی شرکت‌ها و سازمان‌ها سازگار سازد.

اگرچه در مسیر طراحی یک سیستم کارآمد، چالش‌ها و پیچیدگی‌های بسیاری وجود دارد. ولی تیم کارشناسی شرکت اَک‌تِک تکنولوژی با بهره‌مندی از دانش و تجربه مشاوران و مدیران کارآزموده در زمینه‌ی منابع انسانی، تجزیه و تحلیل قوانین مصوب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین قوانین جاری در شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی توانسته است سیستمی منعطف طراحی کند که تمامی داده‌ها، فرایندها و فعالیت‌های مرتبط با نیروی انسانی را به صورت یکپارچه مدیریت نموده و تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

اجزا و بخش‌های سیستم مدیریت منابع انسانی اک‌تک تکنولوژی

احکام و تشکیلات

جذب و استخدام

کارگزینی و پرسنلی

حقوق و دستمزد

پورتال وب

حضور و غیاب

آموزش و رفاهی

ارزیابی عملکرد

برخی از مهم‌ترین امکانات سیستم نرم افزار مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی اک تک

برخی از مزایای سیستم جامع مدیریت منابع انسانی اک‌تک تکنولوژی

پاسخگویی به انواع درخواست‌های مدیران در زمینه‌ی منابع انسانی

قابلیت سازگاری با آئین‌نامه‌ها و نیازهای مختلف شرکت‌ها و سازمان‌ها

استقرار سیستم در کمترین زمان ممکن و کاهش هزینه‌ی مرتبط با آن

قابلیت اتصال به نرم افزارهای‌ مالی و غیرمالی دیگر

ارتباط با تیم مشاوران اک تک
جهت دریافت مشاوره، حوزه تخصصی مورد نظر خود را انتخاب و سپس شماره تماس خود را ثبت نمایید.

خدماتی که می‌توانید برای حضور موثر در بازار پررقابت
از مربیان و مشاوران اک تک دریافت کنید

مقالات مرتبط با حوزه سیستم مدیریت منابع انسانی
را در پایگاه دانش اک تک بخوانید