مشاوره توسعه کسب‌ و کار

Business Development Consulting

به‌جای خواندن گوش دهید...

چرا به مشاوره توسعه کسب‌ و کار نیاز دارید؟

همواره گرایش به رشد و پیشرفت، از بدو حیات بشر در تمامی ابعاد و مراحل زندگی انسان‌ها وجود داشته است که این امر سبب افزایش رقابت در بسیاری از جنبه‌های زندگی همچون کسب و کار می‌شود. ازاین‌رو دارندگان کسب‌وکارها، مبتنی بر نیازهای اساسی خود همواره در تلاش‌اند تا از یک سو اعتبار، قدرت و جایگاه برند خود را ارتقاء دهند، و از سوی دیگر ابعاد مالی مرتبط با کسب‌وکار خود را بهبود بخشند. و در ادامه گام‌های اثربخشی در مسیر توسعه‌ی کسب و کار خود بردارند.

ولی ناپایداری شرایط حاکم بر کسب‌وکار، تغییر خواسته‌های مخاطبان و مشتریان و بسیاری عوامل دیگر مسیر رشد و موفقیت کسب‌وکارها را دگرگون، و آینده را برای آن‌ها، مبهم و ترسناک ساخته است. عدم تصمیم‌گیری صحیح در این شرایط و نبود استراتژی دقیق و علمی در راستای ایجاد توازن میان درآمد سازمان و نرخ فزاینده تورم در این سال‌ها، نتیجه‌ای جز پیشی گرفتن رقبا، افول جایگاه کسب‌وکار و در نهایت حذف از میدان رقابت برای شما نخواهد داشت.

در چنین شرایطی نبود سیستم‌‎های کارآمد، عملکرد نامناسب، تیم‌های کاری ضعیف و بسیاری موارد ریز و درشت دیگر می‌تواند شرایط نابسامان یک کسب و کار را نیز حادتر نماید. اما صاحبان کسب و کارها برای برون‌رفت از این موقعیت چه کاری باید انجام دهند؟

مشاوره توسعه کسب و کار

همراه با مشاوران اَک تِک، سفری به سوی موفقیت را آغاز کنید

همان گونه که افراد برای آغاز یک سفر، به فهرستی از وسایل مورد نیاز احتیاج دارند؛ مدیران و تصمیم‌گیرندگان یک سازمان یا شرکت نیز از آغاز یک همکاری با مشاوران توسعه‌‌ی کسب و کار می‌بایست فهرست دقیقی از کارها و وظایف مرتبط با ایشان را در اختیار داشته باشند تا با آگاهی از خدماتی و امتیازاتی که می‌توانند از همراهی متخصصان این امر کسب‌کنند، احتمال بروز مشکل و کاستی در میانه‌ی راه را کاهش دهند و برای پیاده‌سازی تجربیات آنان در مسیر رشد و توسعه‌ کسب‌ و کار خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.

 

اما مشاوران توسعه کسب‌ و کار اک تک چگونه در این مسیر  شما را همراهی می کنند؟

مشاور های شرکت اک در توسعه کسب و کار حول محور های زیر در کنار شما خواهند بود:

1- تجاری سازی

2- دیجیتال مارکتینگ

3- تحقیقات بازار

4- توسعه بازاریابی و فروش

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار دهید؛
اکنون با مشاوران کسب و کار اَک تِک همراه شوید.

مشاوره توسعه کسب و کار

راهکارهای اثربخش اک تک در مسیر
توسعه کسب‌ و کار

در مسیر رشد و گسترش یک کسب و کار گاهی نیاز است تا تیمی کارآزموده با صاحبان و مدیران سازمان یا شرکت همراه شوند تا بدون سوگیری کژی‌ها و چالش‌ها را شناسایی نموده و آن‌ها را نمایان سازند. افراد ارشد سازمان را از گام برداشتن در مسیر نادرست بازدارند، و ایشان را برای برپایی یک کسب‌ و کار موفق و تدوام آن یاری دهند. ازاین‌رو می‌بایست تمامی کارهای بنیادین در سه مرحله‌ی راه‌اندازی، مدیریت و توسعه، به‌درستی و همراستا با روش‌ها و راهکارهای نوین کسب‌وکار انجام شوند.

در چنین شرایطی، استفاده از دانش و تجربه‌ی مشاوران کارآزموده یکی از راهکارهای سودبخشی است که مدیران و تصمیم‌گیرندگان یک سازمان یا شرکت می‌توانند از آن به‌منظورِ بهبود شرایط و فرایندهای سازمانی بهره‌مند گردند.

مشاوران توسعه‌ی کسب‌ و‌ کار همچون مهره‌ای نیرومند عمل می‌کنند که می‌توانند تمامی بخش‌ها و کارکردهای یک سازمان یا شرکت را به هم پیوند دهند و سبب بهبود کسب‌وکار، افزایش درآمد و ارائه‌ی محصول و خدمات با کیفیت شوند. آنان با شناسایی استعدادها، موقعیت‌ها و آگاهی از برند، خدمات مشتریان را بهبود و گسترش می‌دهند.

خدماتی که می‌توانید از همراهی با مشاوران اک تک تکنولوژی به‌دست آورید

برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی

ارزشیابی ایده و ارزیابی طرح کسب‌ و کار

بهبود و به‌روزرسانی طرح کسب‌ و کار

طراحی و بهسازی مدل کسب‌ و کار

امکان‌سنجی و تهیه طرح توجیهی

برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی

تدوین طرح ملی و تامین مالی

تدوین برنامه عملیاتی

بهبود فرآیندها و عملکردها

مطالعه صنعت و روندیابی

مطالعه بازار و تحقیقات بازاریابی

مطالعه رقبا و تحلیل محیطی

مدیریت پروژه‌های کار آفرینی و استارتاپی

توسعه منابع انسانی و تدوین طرح منابع انسانی

مشاوره حقوقی و دعاوی کار آفرینی


ارتباط با تیم مشاوران اک تک

جهت دریافت مشاوره، حوزه تخصصی مورد نظر خود را انتخاب و سپس شماره تماس خود را ثبت نمایید.

آنچه شما از همراهی مشاوران توسعه کسب‌ و کار به دست می‌آورید

خدماتی که می‌توانید برای حضور موثر در بازار پررقابت
از مربیان و مشاوران اک تک دریافت کنید

مقالات مرتبط با حوزه توسعه کسب و کار
را در پایگاه دانش اک تک بخوانید